joi, 30 decembrie 2010

Rugăciune pentru vindecarea efectelor unei agresiuni psihice

(pentru noi sau altă persoană)

Arhanghelul Rafael6.jpg

Arhanghele Rafael, te rog pătrunde în trupul (meu sau numele persoanei) şi vindecă orice dezechilibru sau impurităţi ce ar putea proveni din gânduri de furie sau teamă. Arhanghele Mihail, te rog înlătură pe oricine din lumea spiritelor sau lumea materială care nu acţionează pentru binele suprem al lui (numele persoanei pe care doreşti să o purifici) . Îngeri păzitori ai persoanei sau persoanelor care l-au atacat psihic pe ( numele persoanei pe care doreşti să o purifici) vă cer să ajutaţi să readuceţi armonia şi pacea în această situaţie şi să înlocuiţi toată suferinţa cu pace. Cer ca toate efectele greşelilor care au fost făcute în toate timpurile să fie anulate de către şi pentru toţi cei implicaţi. Vă mulţumesc. Amin.



Rugăciune pentru vindecarea unei neînţelegeri

angel4.jpg

Dragi îngeri păzitori ai lui (numele) am inima grea de suferinţă, supărare şi vinovăţie. Vreau să fiu sigur că mă port bine cu ei şi mă rog la voi pentru ajutor şi îndrumare. Vă rog să vorbiţi cu (numele) şi să-l/s-o ajutaţi pe (numele) să mă înţeleagă mai bine. Vă rog să ne ajutaţi să trecem peste mândria şi orgoliile noastre şi să ne expimăm adevărata iubire reciprocă. Vă cer ajutorul pentru a aduce pace în acestă situaţie. Vă mulţumesc. Amin.



Rugăciune pentru problemele de comportament ale copilului

ange34.bmp

Doamne Dumnezeule,

Te rog, ajută-mă să-mi înţeleg copilul. Îţi cer să-l înconjuri pe copilul meu cu iubire, înţelepciune şi inteligenţă. Te rog, ajută-l pe copilul meu să înţeleagă şi să accepte responsabilitatea pentru comportamentul său. Te rog să-l călăuzeşti pe copilul meu să facă alegeri inteligente bazate pe iubire şi nu pe teamă. Te rog pe Tine şi pe Arhanghelul Mihail să-l eliberaţi pe copilul meu de orice legături sau blocaje care ar putea să-l împiedice să fie fericit. Mulţumesc.



Rugaciunea copilului fricos

Doamne, Dumnezeul meu,
Eu fricos am fost mereu.
Vino Tu, cu Crucea Ta,
Si asculta ruga mea:

In lumina sa ma scalzi,
Intunericul sa-l arzi,
De manuta sa ma tii,
Curajul sa mi-l invii!

Eu de-acum Iti multumesc.
Doamne, tare Te iubesc!

,,Dumnezeu cu noi,,

" Doi ingerasi s-au gandit intr-o zi sa se joace de-a oamenii.
- Uite cum facem, a spus cel care avea mai multa experienta cu pamantenii- ne asezam la distanta unul de celalalt ; eu te chem la mine dar tu nu vii si din aceasta cauza ne certam un picut, asa cum fac oamenii, ca se pare ca le place tare mult sa se certe, din moment ce o fac mai tot timpul ! Vrei?
- Bine, incuviinta celalalt !
- Ingerasule, zise rugator primul, hai la mine !
Celalalt ingeras veni cat putu el de repede langa prietenul sau, cu fata stralucind.
- Nu asa !! Eu te chem, dar tu nu vii, ai inteles?
- Da, spuse iar cel de-al doilea ingeras ! Dar cum auzi " Ingerasule, hai la mine !", cum se duse tinta la amicul sau si-l imbratisa !
Acesta il mai instrui inca o data :
-Eu te strig, dar tu te tii tare si nu vii, bine?
In sfarsit , hatari sa nu se mai lase convins, asa ca spuse : -Nu vin !
- Ei bine, atunci vin eu la tine !! il linisti primul ingeras pe prietenul sau, mergand intr-un suflet la acesta si il imbratisa cu multa afectiune ! " :)

Cere-ti iertare

Daca simtiti ca trebuie sa va cereti iertare cuiva, mama, tata, frate, sora, bunica....prietena, cunostiinta, daca ati suparat pe cineva,( chiar si pe acest forum, vreodata) cu intentie sau fara sau daca va simtiti vinovat [e ]fata de cineva...cereti iertare...eliberati-va sufletul de povara...daca vreti povestiti-va greseala ,...daca nu pastrati taina ei...dar cereti iertare , stiu ca uneori poate fi cel mai greu lucru din lume...insa niciodata nu e prea tarziu..

**********************************

[CUVINTELE LUI LUCA]„Luaţi seama la voi înşivă! Dacă fratele tău păcătuieşte împotriva ta, mustră-l! Şi dacă-i pare rău, iartă-l! Şi chiar dacă păcătuieşte împotriva ta de şapte ori pe zi, şi de şapte ori pe zi se întoarce la tine şi zice: «Îmi pare rău!» – să-l ierţi“ (subliniere personală).DACA ATI SUPARAT PE CINEVA ,CERETI-VA IERTARE,ESTE CEL MAI MINUNAT LUCRU SI USURAREA SUFLETULUI, NU ESTE O FAPTA TOCMAI GREA,CI NECESITA CURAJ SI SMERENIE

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ohh, cum tremură carnea pe mine,

Ohh, cum tremură carnea pe mine,

Şi lacrimi curg pline cu suspine

Din viaţa-mi plină de păcate

Ce n-o mai pot vreodată-ntoarce

Căci iată… ziua judecăţii acum este!

Şi ce priveliste înfricoşătoare

Că-s gol, din cap până-n picioare

Şi nu-i nici umbră şi nici loc

Să scap de-al patimilor foc,

Şi de mustrarea ce mă pironeşte

Din ochii Domnului ce drept în inimă-mi priveşte,

Şi oare ce cuvânt de îndreptare

Să îmi aduc cumva în apărare?

Când iată cum îmi stau în spate

Vorbe şi ganduri …şi ticăloase fapte!

Toate câte inima le-a-ngăduit

Şi toată viclenia ce-n mine a dospit,

Şi orice gând ce-adânc eu am ascuns,

Iată… m-acuză acum fără să-i pot da răspuns.

De unde să îmi iau curaj ca să-mi înalţ privirea

Când de atâtea ori eu am trădat Iubirea ?!?

Şi am făcut atâtea rele fapte

Ce-au întrecut nisipurile mării de nenumărate!

Ohh, cum stau cuprins de groază

Când am în faţă îngeri cât ochii nu pot ca să vază

Şi sfinţi cât nici cu mintea nu cuprind

De nici vreun suflet nu mai văd măcar clipind!

Nu pot în ochi pe unul singur să privesc

Căci de la slava lor ca ceara mă topesc

Şi-un tainic glas îmi roade sufletul în mine

Că nu mai pot lucra măcar un strop de bine

Iar celor ce mi-au cerut ceva vreodată

Le-aş da acum şi viaţa toată

Dar prea târziu este acum

Ca să mai pot întoarce-al vieţii drum.

De maică, prieteni şi de fraţi mă arde dorul,

Dar nu-ndrăznesc a le mai cere ajutorul

Căci dragostea ce trebuia ca să le port

Mă osândeşte acum să fiu un veşnic mort,

Şi mă privesc cu toţii muţi de durere

Văzându-mă cu-adevărat cum sunt la Înviere

Şi cine să aibe măcar o urmă de-ndrăzneală

Când toate-s date la iveală?

Până şi diavolul cel răzvrătit

Stă undeva deoparte înmărmurit,

Şi nu-ndrăzneste nici să mai cârtească

Căci iezerul de foc i-a luat şi glasul ca să mai grăiască.

Şi vântul şi cu timpul s-au oprit în loc

Şi nu vor mai mişca deloc

…Căci iată stă suflarea toată

În pragul veşniciei, la Dreapta Judecată,

Cu Dumnezeu pe tron biruitor

Ajuns la capătul răbdărilor,

Şi răsplătind la fiecare-n parte

După dreptate pentru toate.

Iar eu de cel mai greu păcat,

Din creştet până-n tălpi mă aflu vinovat

Că pentru frate nu mi-a curs prin vine

Macar o raza de iubire,

Insă inima-mi tremurând cu disperare

Imploră acum… o ultimă iertare.



Persoane interesate