sâmbătă, 3 aprilie 2010

O BINECUVANTARE

*Sufletul cu adevarat credincios este pentru IIsus ca un crin in mijlocul spinilor… Crinul nici nu toarce nici nu-si tese haina singur. Dumnezeu este cel care impodobeste. Asa si cel credincios. El are o neprihanire daruita de Dumnezeu.

”OCHII SUNT OGLINDA SUFLETULUI”….daca privesti ochii unei persoane iti dai seama daca ea minte sau spune adevarul……ochii nostrii trebuie sa fie ochii Domnului Isus…plini de blandete…dragoste…pace…..liniste…asa cum este si sufletul….Sa oferim un zambet fiecarei persoane intalnite….el nu costa nimic…dar valoreaza o avere….si niciodata nu va fi uitat

O BINECUVANTARE
01.10 14:46

O binecuvantare pentru tine In toate lucrurile, roaga-L pe Dumnezeu sa-ti dea pacea Lui care intrece orice pricepere… stiind ca doar in El gasesti speranta si fericire.Domnul insusi va merge inaintea ta, El insusi va fi cu tine, nu te va parasi si nu te va lasa; nu te teme, si nu te inspaimanta.Nu te teme, caci Eu sunt cu tine; nu te uita cu ingrijorare, caci Eu sunt Dumnezeul tau; Eu te intaresc, tot Eu iti vin in ajutor. Eu te sprijinesc cu dreapta Mea biruitoare.

Smerenia

Povestea vorbeşte despre smerenie, strădanie, credinţă.

Un călugăr tânăr îl tot iscodea pe un frate mai bătrân despre toate cele:
–Spune părinte, rogu-te, ce este smerenia?
–Smerenia, fiule, este cununa de pietre scumpe a călugărului.
–Şi ce se face pentru câştigarea smereniei?

–Smerenia se câştigă, când te-ai deprins propriile păcate să le vezi, să le cunoşti, să te războieşti cu ele, să scapi de ele. Iar de păcatele altora să nu iei în seamă...



IERTARE

01.10.2009 13:21

Iertarea este o starea de Har si o cerinta fara de care nu poti fifericit. Nu uitati cuvintele din “Rugaciunea Domneasca”: “Si ne iarta greselile noastre, precuim si noi iertam gresitilor nostri!” Dumnezeu sa infrumuseteze sufletele tuturor celor ce vor citi aceste randuri. Un indemn in plus: Cititi eseul din rubrica “Pasi spre fericire” – “Izvorul Bucuriei”, la adresa pe internet: Ziare.com/Romanian Tribune/Pasi spre fericire/Izvorul Bucuriei, de Prof. Dumitru Buhai.

PREA TARZIU
01.10 14:20

Dar dupa o alta saptamana, o ambulanta il aduse pe sofer in nestire la spital. Acum delira. Sotia isi dadu acordul sa i se taie mana. Dupa o consultatie amanuntita, medicul a trebuit sa spuna adevarul : prea tarziu ! Asa se intampla cu toti cei care neglijeaza mereu chemarea la adevarata viata daruita de Mantuitorul. Intr-o zi va fi prea tarziu. Chiar daca cei din jur vor dori sa mai faca ceva pentru el, va fi prea tarziu, deoarece Hristos are putere sa ierte pacatele pe pamant. De aceea nu neglijati chemarea la mantuire



INCURAJARE

01.10.2009 13:15

Incurajare de la un prieten drag! Cand te simti obosita si descurajata in urma eforturilor zadarnice, DUMNEZEU STIE cat de mult te-ai straduit… Cand ai plans atat de mult incat ai simtit ca te doare inima, Dumnezeu ti-a numarat lacrimile… Cand simti ca viata sta pe loc si ca timpul trece pe langa tine, Dumnezeu te asteapta… Cand nimic nu mai are sens si esti confuza sau te simti frustrata, Dumnezeu are un raspuns pentru tine… Daca dintr-o data chipul tau se lumineaza si mai gasesti o urma de speranta, Dumnezeu ti-a soptit… Daca lucrurile merg bine si ai motive sa fii multumitore, Dumnezeu te-a binecuvantat… Daca ti se intampla ceva frumos si esti muta de uimire, Dumnezeu ti-a zambit… Aminteste-ti ca oriunde ai fi si oricum te-ai simti, DUMNEZEU STIE…

////////////////////////////////////

-cum de se pot trimite mii de glume prin e-mail si ele se raspandesc precum focul salbatic,dar cand incepi sa trimiti mesaje privindu-L pe Dumenezeu,oamenii se gandesc de doua ori inainte de a le trimite si altora

Numai iubirea poartă un farmec în desagă, Un leac şi-o mângâiere pentru durerea-ntreagă. Numai iubirea toarce voalul cel de zână Din rănile zvâcnite, târâte prin ţărână. Numai iubirea-mparte cu alţii pâinea-n şapte, Şi dă voios cămaşa şi haina de pe spate. Iar când duşmanul zace rănit şi plin de sânge Iubirea îl ajută, şi stă cu el şi plânge. Numai iubirea umple o inimă cu pace, Numai iubirea leagă ce nu se mai desface. Şi-i scris în sfânta Carte că-n veci rămâne tare Iubirea ce izvorul în Dumnezeu îl are.

IERTARE
01.10 14:21

Iertarea este o starea de Har si o cerinta fara de care nu poti fifericit. Nu uitati cuvintele din “Rugaciunea Domneasca”: “Si ne iarta greselile noastre, precuim si noi iertam gresitilor nostri!” Dumnezeu sa infrumuseteze sufletele tuturor celor ce vor citi aceste randuri. Un indemn in plus: Cititi eseul din rubrica “Pasi spre fericire” – “Izvorul Bucuriei”, la adresa pe internet: Ziare.com/Romanian Tribune/Pasi spre fericire/Izvorul Bucuriei, de Prof. Dumitru Buhai.

PREA TARZIU
01.10 14:20

Dar dupa o alta saptamana, o ambulanta il aduse pe sofer in nestire la spital. Acum delira. Sotia isi dadu acordul sa i se taie mana. Dupa o consultatie amanuntita, medicul a trebuit sa spuna adevarul : prea tarziu ! Asa se intampla cu toti cei care neglijeaza mereu chemarea la adevarata viata daruita de Mantuitorul. Intr-o zi va fi prea tarziu. Chiar daca cei din jur vor dori sa mai faca ceva pentru el, va fi prea tarziu, deoarece Hristos are putere sa ierte pacatele pe pamant. De aceea nu neglijati chemarea la mantuire



DOAMNE

01.10.2009 13:03

Doamne, ajuta-mă să nu uit să vorbesc cu Tine înainte de a mă culca, să nu uit ca acela poate fi ultimul somn; iar dacă am rănit un om, Dă-mi Tu puterea de a face primul pas, spre a mă împăca. Ia-mă Tu de mână dimineata, iar când negurii mă-mpresoară, alungă Tu ceata. Ajută-mă să nu mă simt singur niciodată si, fie că am gresit sau am fost lovit, ajuta-mă să pot veni la Tine, Tu să mă iei în brate, să simt mereu că sunt iubit. Când cei de aproape mă rănesc, când prietenii, colegii poate, mă bârfesc sau fac ce tie nu Îti e pe plac, ajută-mă să nu răspund la fel. Dă-mi Tu puterea să-ntorc bine pentru rău, dă-mi Tu iubirea necesară, Dă-mi gândul Tău. Ajută-mă să nu mai stiu de frică, să am mereu curajul de a merge mai departe cand am realizat ca Dumnezeu mi-a luat orice sprijin,m-a lipsit de orice refugiu…si ma indepartat de orice sursa…mi-am dat seama ca am ramas doar cu El…si ca aceasta imi e indeajuns

DOAMNE
01.10 13:53

Doamne vorbeste-mi! Si o ciocarlie a inceput sa cante, Dar omul nu a auzit. Asa ca omul a strigat: Doamne vorbeste-mi! Si bubuitul tunetului a rasunat De la o margine a cerului la cealalta, Dar omul nu a ascultat. Omul a privit in jurul sau si a spus: Dumnezeule, da-mi voie sa Te vad! Si o stea a stralucit scanteietoare, Dar omul nu a observat-o. Si omul a strigat: Doamne, arata-mi o minune!Si o viata s-a nascut, Dar omul nu a stiut. Asa ca omul a strigat in disperare: Doamne, atinge-ma ca sa stiu ca esti aici! La care Dumnezeu s-a aplecat si l-a atins pe om. Insa omul a dat cu mana alungand fluturele, Si si-a vazut mai departe de drum. Nu lasa sa-ti scape vreo binecuvantare, numai fiindca nu o primesti in felul in care o astepti!



antre bine si rau

01.10.2009 12:09
Lupta dintre bine si rau
Oamenii cred ca viata lor este un bun personal .Viata nu este nici pe departe asa ceva,viata este o scoala.Pentru cei care il cauta pe Dumnezeu am un sfat:nu-l cautati ca este chiar aici in fiecare dintre noi.Toti avem in noi o parte buna si una rea care se confrunta in fiecare clipa a vietii noastre.Destinul ne este scris cu mult inainte de a ne naste.Venim pe aceasta lume cu el destinul pe care nu-l putem sterge sau schimba.Venim cu un spirit inocent ca sufletul unui copil si chiar daca avem in noi dorinta de al pastra nu avem cum pentru ca nu suntem singuri.In jurul nostru traiesc alti oameni fiecare cu destinul sau.
bsusyka: .pe cei de aproape noi ii schimbam sau ei ne schimba pe noi.Fiecare persoana pe care o intalnim cu care intereactionam are un rol in viata noastra asa cum si noi avem unul in viata lor.Impotriva supararilor vietii ,a nenorocirilor el ne-a trimis un singur ajutor speranta de mai bine cea care atunci cand este incarcata de noi cu putere ne da ideea ca ne putem croi o viata minunata de unul singur.Si uite asa cand o ducem bine uitam de El credem ca totul ni se datoreste.Nu este adevarat El ne da tot ce avem bun si rau pe aceasta lume ne da binele pe care l-am facut intr-o alta viata si de asemenea raul pe care l-am savarsit.Aceastea doua se bat continuu in noi raul si binele in fiecare clipa a vietii noastre.Din pacate de cele mai multe ori raul invinge pentru ca noi avem multe necesitati
bsusyka: ce apar din cauza faptului ca suntem intrupati ca avem un trup.Acesta este pedeapsa noastra.Suntem nevoiti sa muncim sa-l hranim sa-l imbracam etc.DSe aici apare necesitatea de a avea bani de a avea o slujba si nu are importanta cat avem vrem mai mult si mai mult.Ne inraim ne furam unul pe celalalt ne ucidem cateodata uitam din lipsa de timp ca suntem aici sa ne hranim partea cea buna din noi si in cele din urma murim cu o povara karmica mai mare decat cea pe care o aveam la nastere.Si daca ne-am opri ar fii bine dar tot acea parte rea din noi creaza necesitatea reancarnarii a unei noi vieti a unei noi sanse pe care marea majoritate o pierdem iar si iar.Opriti-va sa faceti rau daruiti bucurie si incercati sa opriti acest dans al vietii si al mortii
bsusyka: .O viata decenta poate avea oricine si mai mult de atat nici nu avem nevoie.Lupta pentru bani si putere a ucis destui.Viata este scurta bucurati-va de ea si ajutati si pe cei din jur sa o faca.Dumnezeu este in noi si inprejurul nostru in tot ceea ce inseamna viata.Protejati viata fiti buni si ii castigati dragostea iertarea pacatelor si viata vesnica.Fiti rai si egoisti si nu castigati decat o alta viata in care sa platiti tot raul pe care la-ti facut.Si asta nu pentru ca El va uraste ci pentru ca va iubeste si vrea sa va dea o alta sansa.”Dumnezeu este in voi si inprejurul vostru.Ridicati chiar si numai o piatra si il veti gasi”.
bsusyka: Iti doresc sa te trezesti cu Dumnezeu in gand iar bunatatea Lui sa-ti indulceasca buzele si inima… Iti doresc sa petreci cu El fiecare zi, iar intelepciunea Lui sa stapaneasca deciziile tale… Iti doresc sa stai sub ocrotirea Lui pt ca nimic din ce e lumesc si firesc sa nu te murdareasca… Iti doresc sa traiesti Cuvantul lui Dumnezeu pentru a ii aduce Lui slava si glorie… Iti doresc sa-L cunosti mereu tot mai mult pentru a fi binecuvantat… Iti doresc sa pastrezi pacea Lui pentru ca somnul tau sa fie linistit… Iti doresc sa fii inundat de iubirea Lui pentru ca nimic egoist, rece sau intunecat sa nu mai existe in tine… Iti doresc sa urci cu El pe muntii inalti ai credintei si sa respiri aerul Lui curat


autosugestia

29.09.2009 11:15
Autosugestia se produce prin următoarele legi psihologice: 1. Orice imagine tinde să se realizeze. Cel mai mic gând nu se pierde, ci lasă o urmă în inconştient, care va lupta cu îndărătnicia inerţiei, până la moartea individului (poate şi după), ca să-l înfăptuiască, înfrângând rezistenţa gândurilor contrarii care şi ele tind spre realizare. 2. Se realizează imaginea care pretinde în spirit. 3. Convingerea determină sugestia numai prin faptul că neutralizează sugestiile contrare. O imagine poate fi făcută predominantă în spirit, prin: 1. Concentrarea fără efort asupra ei; 2. Emoţia care ar întovărăşi iamginea. 3. Obicei, adică exerciţiul repetat tot mai puţin conştient. 4. Imitaţie. 5. Repetare . prin aceasta operează formula lui Coue - "Zi de zi mă simt din ce în ce mai bine, din toate punctele de vedere". Se repetă de douăzeci de ori în fiecare dimineaţă la sculare şi seara la culcare, în mod mecanic, fără efort.
"Invoc Lumina lui Hristos, sunt un canal curat şi perfect, Lumina îmi este călăuză".
• "Am tot ce-mi trebuie ca să fac tot ce vreau şi am tot ce vreau ca să fac tot ce-mi trebuie".
• "Tot ce creez, tot ce realizez se face prin voinţă şi îndrumarea lui Hristos, în numele Tatălui, al Fiului şi al Sfântului Duh. Aşa să mă ajute Dumnezeu. Amin".

De altfel, chiar şi Domnul Iisus a spus: "Toate câte le cereţi rugându-vă să credeţi că le-aţi primit şi că le veţi avea" şi "După credinţa voastră, fie vouă!".

Patrick Droust, în cartea Vindecare spirituală şi nemurire, descrie corpurile care înconjoară corpul fizic (eteric, astral, mental, cauzal, budic, atmic), chakrele şi legătura cu rugăciunea Tatăl Nostru etc.

Cunoaşterea profundă şi iubirea desăvârşită vor reface echilibrul celor trei corpuri principale: fizic, mental, spiritual, aceasta însemnând sănătate.

Când ne gândim la cineva, are loc un schimb de energie şi informaţie între noi şi omul la care ne gândim. Bârfa şi gândurile urâte despre un anumit om duc la conectarea straturilor karmice negative comune, traumatizează acel om şi ne distrug propria structură karmică, iar cuvântul intensifică acest proces. Omenirea are deja acumulat un uriaş potenţial negativ, de aceea este necesar nu numai să fii bun, ci trebuie să fii bun în mod activ. Orice expresie dur afirmată, de exemplu: "N-am să uit asta niciodată!" duce la formarea de programe de distrugere, de despărţire. Nu trebuie admise în subconştient sentimente negative.




cateva versuri

27.09.2009 17:53

“N-ajung ani de zile-adesea ca un frate să găseşti, Însă e de-ajuns o clipă ca să-l pierzi, de nu-l grijeşti; De aceea ia aminte: cruţă-ţi fraţii cei iubiţi, Căci adevăraţii prieteni nu mai pot fi-nlocuiţi.”

2 „Fă mereu o faptă bună, fie cât de mică,
Să nu faci nimic e drumul spre-a nu fi nimică...
A-i sluji pe oameni, ca pe Dumnezeu,
Adevăru-acesta să-l înveţi mereu!"

3“Cât ne mângâie atuncea când un prieten drag simţit,
Alipit de noi în totul, sufletul i-mpărtăşim.
O iubire-atât de mare şi un dor atât de sfânt
Numai la Hristos Cel Dulce
Şi prea rar – la unul sfînt

4

Pilda cu intoarcerea obrazului, atunci când cineva te loveşte este şi trebuie să rămână valabilă Hristos a fost lovit, batjocorit, scuipat şi răstignit pe cruce. Răspunsul la toate aceste ocări a fost o rugăciune: "Tată iartă-i că nu ştiu ce fac!" Să învăţăm de la El să ne rugăm, să iertăm, să răbdăm şi nu în ultimul rând să iubim gândindu-ne că şi noi poate am fost ca ei.

5

De ce "Rugăciuni pentru necredincioşi?" Când ne gândim la "rugăciuni" ne aşteptăm (uni dintre noi) să vedem înaintea noastră exact o carte de rugăciuni. Dar nu este întodeauna aşa. A te ruga înseamnă a iubi. A te ruga înseamnă a te jertfi. A te ruga pentru cineva înseamnă a fi gata să mergi în iad în locul celui pentru care te rogi, pentru a cărui îndreptare te rogi. A te ruga înseamnă a purta rănile şi căderile celorlalti

Hristos pe toate acestea le-a făcut pentru noi.

6

Să nu regreţi că pâinea ta, chiar cea mai albă,

Ai dat-o ca merinde pentru fraţi...

Ţi-ai adunat comori în a iubirii salbă

Şi crinii cei mai albi, mai parfumaţi..

6````````````````

Adevăratul credincios
El este una cu Hristos
Făptură nouă pe pământ
Iertat, răscumpărat şi sfânt

Pe acest pământ un călător
Cu Dumnezeu un lucrător
Lumina lumii aşa numit
De Hristos un nedespărţit

Ostaş ceresc e şi trimis
Preot şi împărat promis
E un ales, neprihănit
Cu Duhul Sfânt pecetluit

Mireasma lumii e mai spus
Iubit de Tatăl şi IIsus
Un mântuit aşa-i, să ştii
Unul ce veşnic va trAI

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ohh, cum tremură carnea pe mine,

Ohh, cum tremură carnea pe mine,

Şi lacrimi curg pline cu suspine

Din viaţa-mi plină de păcate

Ce n-o mai pot vreodată-ntoarce

Căci iată… ziua judecăţii acum este!

Şi ce priveliste înfricoşătoare

Că-s gol, din cap până-n picioare

Şi nu-i nici umbră şi nici loc

Să scap de-al patimilor foc,

Şi de mustrarea ce mă pironeşte

Din ochii Domnului ce drept în inimă-mi priveşte,

Şi oare ce cuvânt de îndreptare

Să îmi aduc cumva în apărare?

Când iată cum îmi stau în spate

Vorbe şi ganduri …şi ticăloase fapte!

Toate câte inima le-a-ngăduit

Şi toată viclenia ce-n mine a dospit,

Şi orice gând ce-adânc eu am ascuns,

Iată… m-acuză acum fără să-i pot da răspuns.

De unde să îmi iau curaj ca să-mi înalţ privirea

Când de atâtea ori eu am trădat Iubirea ?!?

Şi am făcut atâtea rele fapte

Ce-au întrecut nisipurile mării de nenumărate!

Ohh, cum stau cuprins de groază

Când am în faţă îngeri cât ochii nu pot ca să vază

Şi sfinţi cât nici cu mintea nu cuprind

De nici vreun suflet nu mai văd măcar clipind!

Nu pot în ochi pe unul singur să privesc

Căci de la slava lor ca ceara mă topesc

Şi-un tainic glas îmi roade sufletul în mine

Că nu mai pot lucra măcar un strop de bine

Iar celor ce mi-au cerut ceva vreodată

Le-aş da acum şi viaţa toată

Dar prea târziu este acum

Ca să mai pot întoarce-al vieţii drum.

De maică, prieteni şi de fraţi mă arde dorul,

Dar nu-ndrăznesc a le mai cere ajutorul

Căci dragostea ce trebuia ca să le port

Mă osândeşte acum să fiu un veşnic mort,

Şi mă privesc cu toţii muţi de durere

Văzându-mă cu-adevărat cum sunt la Înviere

Şi cine să aibe măcar o urmă de-ndrăzneală

Când toate-s date la iveală?

Până şi diavolul cel răzvrătit

Stă undeva deoparte înmărmurit,

Şi nu-ndrăzneste nici să mai cârtească

Căci iezerul de foc i-a luat şi glasul ca să mai grăiască.

Şi vântul şi cu timpul s-au oprit în loc

Şi nu vor mai mişca deloc

…Căci iată stă suflarea toată

În pragul veşniciei, la Dreapta Judecată,

Cu Dumnezeu pe tron biruitor

Ajuns la capătul răbdărilor,

Şi răsplătind la fiecare-n parte

După dreptate pentru toate.

Iar eu de cel mai greu păcat,

Din creştet până-n tălpi mă aflu vinovat

Că pentru frate nu mi-a curs prin vine

Macar o raza de iubire,

Insă inima-mi tremurând cu disperare

Imploră acum… o ultimă iertare.



Persoane interesate